Vigor - Battle-Hardened Merc
With no nation, and no doctrine to follow, the allegiance of Soldiers of Fortune is to the highest bidder. They come at a cost, but their services are priceless. Are you ready to pay for their unique expertise? This pack includes: - Soldier of Fortune (Fleur-de-lis) Uniform set - Tactical Headset (Fleur-de-lis) Headgear set - Mirrorshades (Gold) - 3x SVU * Snow Black skin for SVU * 100x ammo: 7.62x54 - 3x Bugle F1 * Nebula skin for Bugle F1 * 100x ammo: 5.56x45 NATO - 3x M249 * Leopard skin for M249 * 300x ammo: 5.56x45 NATO - 3x Berry M12 * Rectangle Brown skin for Berry M12 * 100x ammo: 9x19 Parabellum - 3x La Chiave 12 * Flecktarn 84 skin for La Chiave 12 * 50x ammo: Shotgun Shell - 10x Adrenaline Shot - 10x M67 Frag Grenade - 10x M84 Flash Grenade - 200x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.