Ultimate Brawlers Pass
This product will no longer be available for purchase as of 2/20/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K Battlegrounds will be shutdown as of 7/9/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. UNLOCK over 75 WWE Superstars and Legends INSTANTLY with the Ultimate Brawlers Pass--an INSANE VALUE! Jump right into the arcade-style action as Hulk Hogan, “Stone Cold” Steve Austin, Ronda Rousey, Ric Flair, Goldberg, Ultimate Warrior, “Rowdy” Roddy Piper and MANY, MANY MORE (base model attire only). Only in WWE 2K Battlegrounds can you battle it out with your favorite WWE Superstars and Legends in outlandish environments using an arsenal of over-the-top moves, in your face power-ups and special abilities. Get your Ultimate Brawlers Pass today for WWE 2K Battlegrounds and BRAWL WITHOUT LIMITS!