Trunk of Transformation
Mix up your style with a customization collection that's sure to get townsfolk talking! Keep things cute with additional hairstyles, or go full-on adorable with alpaca and chick costumes. Seeking something stealthy? This set includes ninja outfits, a ninja glider, and even ninja-themed bazaar customizations! Additional hairstyles: Braid & Flowers Cat Ear Buns with Highlights Short Perm Side Part with Highlights Animal costumes: Chick Costume Sets Alpaca Costume Sets Ninja Set: Ninja Outfit Ninja Glider Ninja Bazaar Set *These items will appear in your dresser once you have accepted them from the mailbox in front of your house. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *You need to have progressed far enough through the game in order to use the glider and customize your bazaar stall.