Tropico 5 - Espionage
The world is full of intrigue and mystery. Even Tropico harbors valuable treasures and there is the need to defend tooth and nail against the Global Powers. In the new Tropico 5 expansion ‘Espionage’, only you, as El Presidente, can keep Tropico safe from enemy spies and foreign powers who might try to steal your island’s best kept secrets for their own gain.