Trials Evolution: Origin of Pain
Trials Evolution: Origin of Pain is the first DLC for Trials Evolution. Crammed with content and new ways to play, this DLC expands the best-selling Trials franchise with never before seen tricks, sets, and thrills! Get 36 new levels, including 10 all-new Supercross tracks, the BMX dirt bike, tons of new editor objects and abilities, from teleports, guns and vectors to the awesome new grappling hook. In-game progress required for DLC play.