Thief - Booster Pack: Opportunist
Get access to an exclusive bundle of optional in-game consumables that can empower you and hasten your progression through THIEF. The Opportunist Booster Pack contains the following items: o Quiver Capacity Level 3 (Increases the maximum capacity of arrows) o Choke arrows (10) o Poppy flowers (10) o Gold (750)