"Add three versatile handguns to your hunting arsenal with the Assorted Sidearms Pack. These sidearms are ideal for self-defense against wild animal predators and a reliable alternative to your usual arsenal. This Pack Contains: - 10mm Davani (40A & G4LS): Semi-automatic pistol with a high-capacity clip for close- and mid-range use. Comes with a modified reflex sight. - .243 R.Cuomo (Competitor & Champion): Break-action single-shot handgun for accurate long-range hunting. - .45 Rolleston (Cavalry & Frontier): Classic Old West Americana revolver with great stopping power. Suitable for hunters who want to embrace their inner cowboy. - New Ammunition Types: 10mm Auto Jacketed Hollow Point, 10mm Auto Hard Cast, .45 Flat Nose, and .45 Colt Full Metal Jacket."