The Walking Dead / Invincible Expansion Pack
“How did the Walking Dead win so many awards? Because of Skybound’s ‘deadication,’ Carl.” #IDARB celebrates two of Robert Kirkman’s most beloved comic series with two new arenas, two new half-time events, two new teams, and many more hashbombs! Beware THE WALKING DEAD arena featuring a walker-infested playfield, or take to the skies like a superhero in the INVINCIBLE arena. Thanks to our friends at Skybound you can now enjoy setting set fires to Walkers ablaze. Who doesn’t like a good bbq! Enjoy! BONUS! Fan of The Walking Dead and Invincible??! Register with Skybound Insiders at idarb.skybound.com and get a free digital comic!