The Planet Crafter - Planet Humble
Experience a fresh start as a Planet Crafter on the brand new world of Planet Humble! Alone or with friends, scout this unknown land, discover its story, novelties and secrets, and accomplish once again the task to terraform an entire world! Only one copy of the DLC is required to play multiplayer co-op and enjoy this new content with friends. Embark on an adventure taking place in a new world half the size of the base game planet and discover many new biomes. Why is this planet unoccupied? Set foot on this new world and grasp new chunks of lore surrounding space colonization and megacorps. Make yourself at home and settle your dream exploration base! To play the Humble DLC, you can either create a new save (and select the planet HUMBLE) or travel to Humble via the game’s interplanetary system once you’ve terraformed planet Prime.