SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Forget-me-not
Blooming of Forget-me-not is the first major expansion DLC for SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. Additional content includes a new story, weapons, outfits, and more. Includes the following content: ・ New story: major expansion DLC 1 - Blooming of Forget-me-not ・ New maps and dungeons ・ New divine beasts ・ New weapons and outfits Kirito, Alice, Eugeo, and Medina fought for peace in the human realm, and the reign of the Administrator came to an end. To avoid losing someone precious to him... To become a stronger swordsman... Kirito sets out with Eugeo in search of a new Divine Object. *To play the Blooming of Forget-me-not DLC, you must complete the main story of SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. *There is a bundle that includes this product. Be careful not to make duplicate purchases.