Surviving Mars: Green Planet Plus
Make Mars habitable and build a second home for humanity in Surviving Mars: Green Planet. Green Planet Plus also includes Surviving Mars: Project Laika which adds a variety of pets and livestock you can use to benefit your colony or improve morale on the Red Planet.