Street Outlaws 2: Winner Takes All - Lizzy Musi Bundle
The Lizzy Musi Bundle for Street Outlaws 2: Winner Takes All features new vehicles and parts from Lizzy Musi’s garage. The DLC includes her all new car, 10 body kits, three sets of rims, and four new paint bundles. Expand your customization options for your favorite Street Outlaws racer! *Must own Noah63, Dark, Blue Air, Chelly, Caro69 vehicle(s) to apply new body kits. *Lizzy’s car only available in Quick Race Mode.