Splash of Color: Winter DLC
Piece together bright, colorful images by swapping tiles and solving lively puzzles. Watch patterns shift, colors click into place, and pictures slowly reveal themselves as you play. Jump in, make a few swaps, and watch the colors come together. Features: - 16 puzzles big and small for you to solve - Simple and satisfying swap puzzle mechanics. - A lively and colorful aesthetic! Watch the colors fall into place!