"Special Stickers 8" sticker set
Have fun communicating with other players using stickers! This add-on contains: - "Special Stickers 8" sticker set Cohoots are so cute! Too cute? Hoot, hoot! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Chat menu.