SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack
Customize your SnowRunner experience further with the Save the Day Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Freightliner M916 and 114SD, International HX520 and Chevrolet Kodiak С70 trucks. This Pack is included in the Year 3 Pass and immediately available upon its purchase.