Skyforge: Class Bundle
Are you looking to be among the most flexible and useful of Immortals? Then this pack is perfect for you. Gain immediate access to 15 additional classes in Skyforge. Support your team from the backline, dish out the damage as a Slayer, heal the wounded as an Alchemist, or take the beating at the frontline as a Knight. The choice is yours! Note: This pack contains no compensation for already unlocked classes. If you already unlocked any of the classes in this pack, this pack will unlock the remaining classes, but you will not receive any compensation for the already unlocked classes. This pack contains 15 class unlocks* for: - Alchemist - Archer - Berserker - Gunner - Kinetic - Knight - Monk - Necromancer - Outlaw - Revenant - Slayer - Warlock/Witch - Grovewalker - Firestarter - Soundweaver *The Cryomancer, Paladin and Lightbinder classes are unlocked in the game by default.