Explore more possibilities for your personalized empire with four new Natural Wonders: Machapuchare, Mount Fuji, Vihren, and Vinicunca! This content is available for individual purchase, but is also available as part of the Crossroads of the World Collection DLC bundle featuring two leaders, four civilizations, and four Natural Wonders. This Wonder Pack is now available as a separate purchase for Sid Meier's Civilization VII Standard Edition owners (base game required). If you own the Crossroads of the World Collection DLC bundle, which is included in Sid Meier's Civilization VII Deluxe and Founders Edition, then you already own this content.