Shu Warrior
Slay the undead as the ferocious Shu Warrior (Rat Warrior). Besides a new outfit which reduces the chance of being grabbed by a zombie, and a new buggy paint job (Metal Rat), this bundle released in celebration of the Chinese New Year 2020 (Year of the Rat) provides you with blueprints for three new weapons. The Gust of Wind is a powerful crossbow you can craft even if you don’t own The Following expansion pack. The Leaping Tiger Dao (a sword) and the Dragon Ji (a polearm) are imbued with an ancient power that awakens after you successfully land a couple of consecutive hits. Additionally, the Dragon Ji lets you unleash an especially devastating power attack. Please note, buggy paint job requires Dying Light: The Following expansion pack.