Season Three Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as your Renown increases! Score emotes, premium cosmetics and even brand new Pirate Emporium stock before other players while you rack up Renown on the seas. Season Three's Plunder Pass offers the dazzling Shining Pegasus Banjo, Costume and full selection of weapons, a new Thunderous Fury Flag, Figurehead and Sails for your ship, Versatile Weapon Pose and Gold Pouch Trick Emotes - all of which are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!