Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
This DLC contains three new customizations, one for every vehicle of the Strike Force Romanda team and each with three color variations.* Get swept away by an explosion of light, rhythm and metal. We're not talking about Hina's outfits, but the Strike Force Romanda Customization Pack! With designs that channel the raw energy of heavy metal, these cars don't follow the music: they lead it, ready to shake the asphalt and take center stage. Now, it's your turn to rock under the spotlight! *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is included in the Digital Deluxe Upgrade.