School Bus Adventures
Get ready to hit the road with the School Bus Adventures DLC, where the trusty Schoolie becomes your new playable vehicle! Explore the wilderness in style and transform this iconic school bus into a fully customized camper van. Outfit and personalize every corner as you venture off the beaten path, turning the Schoolie into your perfect home on wheels. Designed for big adventures, the Schoolie offers generous interior space for building and creativity. It features a large sliding door, a smaller passenger-side entry, and a rear door that lets you move through the entire vehicle with ease. A ladder-accessible rooftop rack opens up new possibilities for expanding your base above the bus. Please note that you select your vehicle at the start of your adventure. This DLC includes: - A fully customizable school bus available as a playable vehicle.