Rust Console Edition - Third Anniversary Skin
Celebrate three years of Rust Console Edition with this free Rocket Launcher skin - a thank you to all of our players! HOW TO USE YOUR NEW SKIN Once you have redeemed the skin on this store, simply open the game and you will now own the anniversary skin. You can find it in the Locker and in the crafting menu when crafting a Rocket Launcher. Skins can be applied to the Rocket Launcher when crafting the item in the crafting menu. Select the new anniversary skin in the menu before crafting the Rocket Launcher, and when the item is crafted, the skin will be applied to the weapon.