Riddled with Crime
To play this content your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 197. The Joker and Riddler have declared all-out war on each other in a battle of jokes and riddles! No one in Gotham is safe and no one will be left on the sidelines! Villains and heroes alike must choose a side and answer the call of Talia al Ghul, whose motives are all her own. The fate of Gotham hangs in the balance, as a new shadow looms over the city waiting to strike! Riddled with Crime features new daily missions in gang war ravaged Amusement Mile, a 2-player Duo, a 4-player Alert, and a new 8-Player Raid in Normal and Elite mode versions! Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by the Riddler and more! Riddled with Crime is free to access for Members.