Red Orbs (300,000)
Get 300,000 Red Orbs for purchasing items from Divinity Statues. 300,000 Red Orbs is enough to buy all of the Blue and Purple Orbs and still have more than 50,000 left over for other items. (With the remaining 50,000 Red Orbs, you could still buy plenty of healing items, for example.)