Raiders of the Broken Planet - Alien Myths Campaign
RAIDERS OF THE BROKEN PLANET WILL BE COMPLETELY FREE TO PLAY FROM AUGUST 23RD. Purchasing Alien Myths is still a very good deal! From that date on, all this DLC content will be unlockable devoting time and dedication, but buying it now you will obtain: - All 4 missions included in the DLC (Otherwise unlocked after 8-20 hours, depending on your style of play). - Immediately unlock Shae as a playable character (Otherwise unlocked after 8-20 hours, depending on your style of play). - An exclusive skin for Harec, available on August 23rd (This skin won’t be available by any other means). - Instant access to the single-player mode in this campaign. This DLC will cease to be available on August 23rd. The Raiders explore the Broken Planet in search of the Protectors. With their help, Harec hopes to expel the human invaders. On their adventure, the Raiders will face cruel enemies, establish alliances and unravel the mystery of an antagonistic power that is conspiring against them from the shadows. Harec must find the legendary Protectors, but he needs old flame Shae in order to do it. She won't trust him after how things ended last time. Ironic that the future of the Broken Planet depends on two broken hearts... ALIEN MYTHS is a premium stand alone campaign for Raiders of the Broken Planet; an intense adventure of 4 challenging missions. Play 4 vs 1 or go solo. [*] Choose Harec, Konstantin, Alicia or Lycus as your Raider. [*] Rescue Shae to help find the legendary Protectors. [*] Hire other Raiders, like Hans, Mikah or Ginebra. [*] Choose your favorite and customize them using mission rewards. [*] ... OR CHANGE SIDES: Infiltrate the Raiders missions as an ANTAGONIST, team up with the bad guys and stop the Raiders finding the Protectors. Being the bad guy has never felt so good! Combining narrative missions with 4 vs 1 competitiveness, Raiders of the Broken Planet is a one-of-a-kind experience.