DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Visions of Four Heroes
Pre-order bonus for "Visions of Four Heroes": - Protagonist's Costume "Yellow Turban Attire" A costume for the protagonist that was modeled after the attire of Yellow Turban soldiers. Note: Please be aware that this content may become available for purchase or for free at a later date. Experience the unfulfilled dreams of Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao, & Lu Bu. A major DLC for "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" focused on the unfulfilled dreams of four unsung heroes: Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao, and Lu Bu. New scenario: Some heroes faded without ever fulfilling their dreams... But what if a Guardian of Peace had walked alongside them? Experience what could have been as you join forces with Zhang Jiao, Dong Zhuo, Yuan Shao, or Lu Bu, four unsung heroes from the main game. New 1 vs. 1,000 action: The DLC will feature an even more evolved form of the exhilarating battles of 1 vs. 1,000. New weapon types in the form of bows and rope darts, along with new Battle Arts and companions, will enable you to grow stronger and sweep across the battlefield alongside your chosen hero. Note: - The new scenario will be made available at your lodgings from Chapter 2 of the main game. - To play this DLC, you must have the base game "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS." - If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.