This bundle includes: - Season Three Premium Battle Pass + 20 Tier Skips - 2000 Overwatch Coins - Legendary Beekeeper Sigma Skin With your Overwatch Coins, you can buy in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content.