Orcs Must Die! Lost Adventures DLC
Think you’ve killed enough orcs? Think again! Return to the world beyond the rifts and conquer five challenging fortresses. Expand your arsenal with three traps and two weapons, and face two fearsome new enemies. Battle your friends on new leaderboards, earn fifty additional skulls, and kill a bunch of orcs deader than dead! From the depths of the Pit to the ledges over the Great Gorge, the Lost Adventures are the deadliest rift assaults the War Mage has ever faced!