New Holland
Extend your gaming experience with the new official extension for Farming Simulator 15! This DLC contains new equipment from New Holland. Maximize your efficiency with a new forage harvester and various headers that will help you take care of your fields! Once downloaded, the additional content is available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game funds to buy the machinery.