NASCAR Heat 4 - 2019 Season Pass
The 2019 Season Pass for NASCAR Heat 4 includes NASCAR Legend Jeff Gordon as a playable driver in Quick Race and Online Multiplayer. It also includes a Jeff Gordon spotter audio pack. The Season Pass keeps you up to date with 4 expansion packs (September, October, November, and December) that feature new paint schemes, challenges, spotter voices, custom car templates and more!