MX vs ATV Legends - 2026 Kawasaki Loyalty Bundle
Take your racing to the next level with the 2026 Kawasaki Loyalty Bundle. This pack unlocks the full Kawasaki lineup, consisting of 12 Vehicles. Bringing you some of the most competitive machines in off-road racing, every vehicle brings its own character to the track. Whether you’re railing ruts, sending big jumps, or battling for the holeshot, this bundle gives you the tools to ride at the limit and push for the win.