Murder Miners - Believer's Pack
Is Murder Miners one of your favorite cheapo games that you’ve gotten 10’s or even 100’s of hours from? Are you a believer in JForce? Well here is a great way to show off your love and support. This DLC includes 5 items: Believer Badge, Gold weapon skins, Glowing believer banner in pregame lobby, the Spit on Nonbelievers Ability (To spit press X + Right on the D-pad), and your zombie model will also receive golden fangs, claws, and believing eyes to see!