Mr. Prepper - Animal Farm DLC
The Agency has trusted you with the task of getting the Murricaville’s farm back in shape. Take care of the animals, repair the farm’s facilities, learn fishing, explore the new areas, adopt a dog, get to the bottom of the Agency’s special interest in the farm and discover the mystery lurking from above! Use what you learn on the farm in your shelter: breed your own animals, obtain new products and install new items!