Minecraft Legends - Deluxe Skin Pack
Aspiring to be the best-dressed hero on the battlefield? Fight against the piglin threat in some of the best garments the Overworld has ever seen! Dress your hero and their trusty steed in exquisite attire with the Minecraft Legends Deluxe Skin Pack, including one hero skin and five mount skins. But keep in mind that these skins won’t give you an advantage on the battlefield – aside from a boost in confidence, of course! This skin pack is included in the Deluxe Edition of Minecraft Legends.