KIBORG DESCENT
The line between memory and nightmare is fading. Morgan, worn down by the endless cycle of violence, realizes the key to his freedom lies below all the levels he has conquered—in the most secret depths of the Omega-201 tower. Where KENKO hides its darkest secrets, and the Substance gains a will of its own. To survive, old grudges must be forgotten. A threat looms over the colony so great that even the fiercest of rivals are forced to become allies. A new frontier awaits: - Three Circles of Hell: Infiltrate the flooded ruins of an ancient civilization, survive the death conveyor of an abandoned KENKO factory, and defy the darkness in realms that resemble damnation itself. - The Evolution of Terror: Face over 10 new horrors from the depths, 3 legendary bosses from the KIBORG lore, and devious new traps that will break your familiar routines. - The Abyss of Challenge: 2 new difficulty levels for true masters. Here, every enemy is smarter, meaner, and deadlier. - The Reckoning: The hour for long-overdue confrontations has come. The chance to finally beat Volkov to a pulp is just the beginning. Descend where you should not. Find what you must not.