Just Cause 4 - Dare Devils of Destruction
Rico Rodriguez gears up for an adrenaline fuelled adventure in Dare Devils of Destruction. Drive one of many weaponized vehicles as you take on rival gangs across three explosive challenges. Burn rubber and shred metal in this celebration of violent vehicular mayhem. Destroy. Drive. Survive.