Hunting Simulator 2: A Ranger's Life Xbox One
Protect and Preserve: this is the Rangers' motto. In this new scripted campaign, you accompany Dexter and his faithful Labrador Retriever Darius in his daily life as a forest ranger for a Colorado national park. As a true nature conservationist, you explore a vast area around your hut to find and treat animals, gather samples for analysis, control the proliferation of invasive species and preserve the health of your environment.