Hunt: Showdown - The Wolf at the Door
This DLC contains four Legendary weapons: - Rougarou (weapon) - Once Bitten (weapon) - Blood Moon (weapon) - Midnight Howl (weapon) This set of new Legendary weapons is for those seeking to channel the wolf’s efficient brutality. Controlled by bloodlust, hunger, and the undeniable pull of the moon – we fear wolves; we are wolves. And from wolves, we Hunters have much to learn.