Hunt: Showdown - The Arcane Archaeologist
The Arcane Archaelogist includes one Legendary Hunter and a new Legendary Weapon: - The Archaeologist (Hunter) - Mesa Updraught (weapon) Elise Austin made her name trying to understand and protect the archaeological footprints of the Hopi people. This led her to the legend of The Destruction of Palatkwapi, a myth with which she became obsessed - to the detriment of her hard-won reputation. Drifting through the desert, a dream came to her: two children tumbling into black water. Recognizing the image’s importance, she followed it, like so many others, into the bayou. Accompanying the Archaeologist on her desert treks, this Vetterli 71 Deadeye was most at home perched on the rock face of a mesa, scanning the scrub plain for hostiles, and eliminating them.