Hunt: Showdown - Spirit of Nian
The DLC Spirit of Nian includes: North Star (hunter), The Sovereign (hunter), Sniper’s Gift (weapon), Dragon’s Song (weapon), Fire Monkey (weapon). North Star and the Sovereign: These Chinese Hunters cut their teeth and learned their trade by facing the legendary monster Nian that marks the turning of the Chinese year by coming out to hunt. After facing Nian year after year with brutal, bloody success, they immigrated to the United States in late 1895, in spite of the Geary Act, with help from both Trevors and Huff – Bringing their legendary weapons: Nagant Officer Carbine, Blank Fire Decoys and Fusees.