Hunt: Showdown - Fire Fight
The Fire Fight contains two Legendary Weapons: - Algiers Phoenix (weapon) - Fire Torn (weapon) Algiers Phoenix: Christened by the New Orleans Fire Department, the Algiers Phoenix helped several victims “rise from the ashes” when it freed them from the flames devouring the Algiers neighborhood. A heavy knife handy both in an emergency, and in the field. Fire Torn : Charred but not destroyed, this Sparks LRR is not a testament to the destructive power of fire, but to the resilience of that which withstands it. A symbol of hope for rejuvenation.