Hunt: Showdown - Blood and Bone Bundle
Kit out your arsenal with a set of weapons that will inspire awe in any opponent with this 3-DLC bundle. The first DLC Hunt: Showdown - Crossroads is available immediately whereas; the final 2 DLCs will be available as they are released over the course of the next few months. - Crossroads (four weapons) - Double or Nothing (three dual wield weapons) - Revenant (one Hunter, one weapon)