Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Upgrade Pack
Players must own the Hi-Fi RUSH base game to access this content. Get yourself some bonus swag with the Hi-Fi RUSH Deluxe Upgrade Pack! Mix up your look with some special cosmetics, plus Gears for a head start on unlocking skills & upgrades. Hi-Fi RUSH DELUXE UPGRADE PACK CONTENTS: - Two Chai outfits* - Seven bonus Chai t-shirts - 808-Themed Guitar Skin - 808 Alternate Skin - 20,000 Gears for unlocking combat skills and other upgrades. (Note: Gears are obtained through combat and exploration in-game and not available as a purchasable virtual currency.) *Each of the Chai Outfits includes an alternate robot arm, scarf, jacket, trousers and shoes which can be mixed and matched with other cosmetics in-game. Note: Gears are immediately available after purchase. Players get access to the other items after beating the opening stage and can change their outfits in the Hideout.