Gods Will Fall - DLC Part 2
Your warriors have fought bravely but the clashing of swords has awoken more evil from beyond in "Valley of the Dormant Gods, Part 2" - the second of 3 Gods Will Fall DLC episodes. This second installment from the Valley of the Dormant Gods brings a crimson ravine of jagged rocks and is home to Gortainh, the god of Pain, an opponent who grows stronger as you grow weaker. Your brave party is now bolstered with a new class of hero - The Javelineer. A master of ranged combat, they wield a cluster of short spears, able to hurl and retrieve them in a lethal display of skill. Combine this with new skills and items, and the fires of vengeance burn bright for your warriors. Part 2 includes: A New Realm A punishing new realm, home to a new god - Gortainh, the god of Pain A New Weapon Class One new weapon class - The Javelineer Three New Items Call Of Morrigan, Lightning Rod, Spore Powder Two New Skills Second Chance, Destroyer Valley of the Dormant Gods, Part 2 is automatically available for those who own the Valiant Edition of Gods Will Fall.