Foundation Pack
Dig into Minecraft with some tools in your virtual belt! Purchase this limited-time bundle of content for Minecraft, which includes 1020 Minecoins, plus awesome in-game content from the Minecraft Marketplace including the Cute Teen Style skin pack by Waypoint Studios, the CreatorPack texture pack by CreatorLabs, the City Living world by Noxcrew, and the Giddy emote!