Fortnite - Metalcore Mina Pack
Spikes, black leather hearts, a pink bob and a charming attitude, these are all things that describe Mina Park. Prepare to be surprised by the Metalcore Mina pack. Includes: - 600 V-Bucks - Mina Park Outfit - Spikeheart Back Bling - The Ruthless Claw Pickaxe V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass!