Formula Legends : Turbo Power Pack
Take a journey back to racing’s golden era with DLC 5 for Formula Legends! Step into the cockpit of the GoodJob Mi90, a sleek and daring classic built for precision and speed, and the Fyrex Early70, a vintage powerhouse made for pure track domination. Feel the roar of the engines, master every challenging curve, and experience the thrill that defined a generation of racing. With these legendary machines, the past comes alive—and the race is yours to win!