3DCloudsRacing & flyingSports
The future of racing is electric. Expand your Formula Legends experience with Formula E: Electric Evolution, the official all-electric championship. Get behind the wheel of cutting-edge Formula E cars and compete on iconic city circuits around the world. From Berlin to Tokyo, London to São Paulo, Miami to Shanghai, every race demands precision, strategy, and total control. Master the unique challenges of electric racing, where energy management, timing, and racecraft define victory. Key Features Official Formula E experience: Compete in the world’s premier all-electric racing series 6 real-world circuits: Berlin, Tokyo, London, São Paulo, Miami, Shanghai 3 generations of cars: Gen 1, Gen 2, and Gen 3 EVO Authentic Attack Mode: Activate boosted performance through strategic off-line zones, just like real races Double Header race weekends: Take on two consecutive races on the same circuit, each with its own qualifying session Manual team selection: Choose which teams compete alongside you on the grid Fully integrated: Career, Quick Race, and Time Trials Precision. Strategy. Energy. This is the evolution of racing.