Fishing: North Atlantic Scallops
Expand your gaming experience with the new official Scallop DLC for Fishing: North Atlantic! Nova Scotia is not only known for its rich fish stocks such as bluefin tuna, lobster and swordfish, but it is also home to one of the largest scallop fishing industries in the world. Search for the best breeding ground, with brand new mini games. Use cranes to prepare, haul and empty dredge nets, control drums to lower and raise the dredge nets onboard your ship. Sort and keep a steady hand while cleaning the scallops before you store them fresh at the hatch of your boat. Head back to port to earn your bucks!