FINAL FANTASY XV ROYAL PACK
This exclusive pack contains all new content included in FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION. New Features: ・Insomnia City Ruins - new map leading straight to the game's climactic end ・First-Person View - mode allowing players to see Eos through Noctis's eyes ・Armiger Unleashed - powered-up combat mode ・Royal Cruiser - open-sea exploration, new fishing spots and recipes ・Regalia Type-D - new acquisition and enhancement quests ・Additional Achievements *Players must purchase FINAL FANTASY XV in order to access this content. Updating to the latest version of the game may also be required. *All items contained in this pack are also included in FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION.